Едва ли някой си е мислел, че тази година ще мине без нещо от Уди Алън. От началото на творческата кариера на абсурдно продуктивния режисьор той почти няма празни години, като авторския му порив е на практика неизчерпаем. Друг е въпросът, дали, след като си направил 11 филма за последните 10 години, всеки от тях може да бъде шедьовър, или дори изобщо качествен. След 45 години в киното и множество жанрови трансформации, както и няколко остарели и заменени музи, Алън Стюарт Конигсберг не е изгубил и капка от ексцентричната си арогантност, довела до някои от най-скъпоценните ленти, но и до немалко тесногръди, силно интровертни обяснения в любов към самия себе си. Кой може да си представи в днешно време обаче, че една романтична комедия може да изглежда толкова умно, както това правят "Ани Хол" и "Манхатън". На пръв поглед "Midnight In Paris" изглежда като поредното егоцентрично творение на Алън, от което никой не знае какво да очаква. Премиерата на филма ще бъде на кинофестивала в Кан на 11 май. За този проект, режисьорът вероятно ще разчита на романтичната атмосфера на Париж, както се оповаваше на страстната чувственост на Барселона ("Vicky Cristina Barcelona") и мрачната емоционалност на Лондон ("Match Point"). Кастът е колоритен в лицето на: Оуен Уилсън, Рейчъл Макадамс, Марион Котияр, Кати Бейтс, Ейдриън Броуди, Карла Бруни и Леа Сейду. В медиите се разразиха сериозни дускусии около кастването на Бруни и Сейду, като за първата се твърди, че й липсва професионализъм при снимачния процес (което е категорично отречено от Алън), а втората, която е потомка на известна френска династия филмови продуценти, е смятана за новата фаворитка на режисьора, измествайки Скарлет Йохансон. Според директора на фестивала Тиери Фремо : "Това е филм, в който Уди Алън навлиза по-надълбоко в проблемите, разглеждани в последните му филми: отношенията ни с историята, изкуството, удоволствията и живота."
Нощта преди Коледа в „Дъндър Мифлин“
Преди 1 час
0 коментара:
Публикуване на коментар